Monday, April 18, 2011

Үргэлжлэл

Тэнэг юм шиг хүний төлөө тэгэж зүтгэсний гавьяа ч гэж алга үр дүн ч гэж алга өнөөдөр.
Бие бүр ядраад нэг л биш байсан юм аа тэгээд эмнэлэгт үзүүлтэл өвдсөн байна, бүр болоогүйй ажлаасаа 3 сар чөлөө авч, нийт 6 сарын эмчилгээ шаардлагатай. Ээ бурхан минь арай ч дээ надад юунд ингэж хандана вэ, яагаад би гэж, би ердөө юуг буруу хийсэн гэхчлэн бүтэн долоо хоног уйллаа, сэтгэлээр уналаа, би ганцаараа байсаар үхтэл ажилласан ажлын минь 3 хүн л холбоо барилаа. Дарга нар байхгүй шүү. Энэ хүмүүсийн хүн чанар хайччихсан бэ?
Миний муу аав асраастай, би энэ нэг хүнийг хэзээ зовохоо болих хүн бэ ер нь. Хоол ундаар шахаастай, хамгийн муухай нь нөгөө их хаясан жингээ буцаагаад бараг даблдаж олж байх шиг байна. Яахав дээ эмчилгээгээ сайн хийлгэнээ, сайн гам баринаа гэтэл жин өгсөхгүй байж болохгүй юм байхдаа тээ.
Ийм л байна даа, хүмүүсээ өөртөө хайртай бай, хоол хүнсээр эрч хүч авдаггүй гээд гэгээрсэн хүмүүс яриад байдаг юм үгүй юм байна шүү. Ядаж би хоол идэж байсан бол өвдөө ч үү үгүй ч үүв Мэдэхгүй юм даа өнөөдөр л би ер нь бодож сэтгэхтэйгээ болжийн нетэд ороод юм сараачич байхыг бодоход арай л галзуурчаагүй бололтой. Өөрийгөө хайрла хүмүүсээ, эрүү байхад бүх юм болно, хамгийн сайхан хүн гэж эрүүл хүнийг л хэлнэ.

2 comments:

  1. uuriiguu hairla gej chi oilgoson um chin
    chi doroo l bosood irne, itgeerei.

    Eruul enkhiig husiye

    ReplyDelete
  2. Wow, yamar ner turiin hereg ve, Giliin hatan comment uldeesen bna sh dee. Mash ikh bayrlalaa. Bi urgelj blogiig chini unshij energy avdag shuu!
    Tegnee odoo buhniig oilgoson bolohoor hicheenee!
    Ahiad bayrlalaa

    ReplyDelete