Monday, April 18, 2011

Хүмүүсээ эрүүл мэнд номер нэг

Ш чааваас энэ үг өвдсөний дараа л ёстой толгойд орж байна даа. Яагаад вэ, яагаад гэдэг асуултыг яг нэг долоо хоног хоног өөрөөсөө асууж байна. Яагаад би өвдөх гэж, яагаад яг энэ хамгийн эгзэгтэй үед гэж гээд л яагаад гдэг асуулт хөвөрсөөр гэтэл хариулт нь маш энгийн ерөөсөө өөрийгөө хайрлахгүй бай тэрний хариуд нь чи өвдөнө. Үнэндээ гутарч байгаагүйгээрээ гутрав. Би яагаад өөртөө хайргүй юм бэ нээрээ, бодоод байсан чинь би Цагаан сараас хойш өөртөө үнэнгамгүй байсащнаа сая л ухаарав ш дээ. Бурхан минь гуалиг сайхан болно гээд Цагаан сараас хойш тураах эм ууж байгаагаа гэнэт санав, би ч яахав нэг их бүдүүн хүн биш л дээ багийн унуаган махтай, тэр нь хэзээ ч арилдаггүй, хүмүүстэй адилхан жаахан диет бариад, хөдлөчихөд турна гэсэн теорм байхгүй, одоо бараг 5 жл фитнесээр явж байна турсн юм байхгүй нэг л хэвийнв Ер нь бол хагас өлсгөлөнгийн байдалтай байж байж 60 дээр байна за тэгээд нэг жаахан дуртай юмаа идчихвэл гэрлийн хурдаар 3,4 кг нэмчихдэгийн. Би хэлсэндээ над шиг өндөртэй хүнд бол зүгээр л жин л дээ гэхдээ л нэг л сэтгэл хангалуун байж чаддаггүй юм аа. Бас яахав дээ эмэгтэй хүн болж төрсөнийх сайхан мини юбка, тэр нарийн легнес, флатс энэ тэрийг бас өмсмөөр байна ш, бас майк байна. Яахав гадаадад байсан бол ч тоохгүй л дээ. Гэтэл манайд яадаг билээ дээ, өөрсдийгөө мэдэхгүй байж хүнийг гоочлохдоо агуу хүмүүс юм чинь. Гэтэл би чинь бас байгууллагын нүүр царай шүү дээ. Төгс л байхгүй бол болохгүй. .... Ийм л бодлууд намайг яс арьс болохын түүс болгосон юм даа. За тэгээд хүний хэлснээр жирийн хүн уугаад сард доод тал нь 5кг турах эм надад яг үйлчилж харагдаа ч. Толгойгооо өвтгөн, дотроо муухай оргиулан, зүрхээ өвүүлэн байж уусан эм маань надад харин сарын 2 кг -ын лосс өгсөн юм. Харин хоолны дуршил бүр байхгүй болгодог. Өглөө нэг хөнгөн юм идээд эмээ хүртэнэ, тэгээд өдрийн хоол болоход жирийн өдрийн хоолны 4-ний нэгийг арай шүү далдруулна, усыг үхэр шиг л ууна, за ингээд л ажлаа хийж байтал 6 цаг болно ингээд харин жаахан гэдэс өлсмөрөө аядана ш дээ тэгэнгүүт нь ходоодоо хуураад жаахан арвайн гурил усанд зуураад уучихна. Ингээд л үргэлжлүүлээд ажлаа хийнэ. Ингэж байтал шөний 12 цаг болно аав маань гэртээ ирэхгүй юм уу гэж залгана за тэгээд би гэж хүн гэр лүү гээ харина. Гэртээ ёстой үхэж байсан амьтан арай чүү нүүрээ угаасан болоод ор луу гаа мөлхөнө. Иймэрхүү дүр зурагтай бараг хоёр сар шахуу ажилласан байна.Нөгөө явдаг фитнесс энэ тэр тас ш дээ. Сүүл рүүгээ ачаачал бүр хэтрээд бүтэн 2 долоо хоног хагас сайн бүтэн сайнгүй явлаа. Тэгсэн харин нойргүй болдийм даа. Ядарч унах гэж гэртээ орж ирсэн мөртлөө унтахгүй гөлийчихнө. Бүтэн зургаа хоног бараг нойргүй явсаны эцэсд өөрийгөө толинд хараад бараг таньсангүй ш дээ. Үс гэж авах юм алга, гялалзсан үс алга, нүүр нүүрэн юм гарсан, нөгөө том ндэн дээр ахиад нэг давхараа, нэг л цааанаа цог золбоо байхгүй, ганц сайхан юм нь тураад бараг 57 болчихож хувцас хунар сайхан зохиж байна гэж жигтэйхэн. Эргээд харсан чинь бүтэн 2 сар гаруй бараг юм идэхгүй явсан юм чинь 3кг турах нь аргагүй ш дээ.
Зиаг ядраад наасан үргэлжлэл  бий.

No comments:

Post a Comment