Tuesday, April 26, 2011

Төрсөн өдөр ч сонирхолтой эхлэж байна даа.

Өнөөдөр миний төрсөн өдөр.Одоо шөнийн 2цаг 30 минут болж байна.
Өдөр жаахан унтсан болохоор нойр хүрдэггүйээ. Гэтэл манай яг хаалганы цаана нэг хүн намайг оруулчихаач гээд гуйгаад цаг гаруй болжийн. Энэ танихгүй хүн биш л дээ ямар учиртайг нь би одоо хэлье.
Би гэдэг хүн 2 сар найзалзалсан найз залуугаасаа салаад бараг 2 жил дунд нь ганц ч болзоо байхгүй, хэнтэй ч уулзаагүй байж байгаад энэ манай хаалганы цаана байгаа нөхөртэй анх танилцсан юм. Удаан уулзаагүй нэг найз охинтойгоо уулзаад шоудаж яваад, их хөгжилтэй би бүжиглэх мангар дуртай байхгүй юу тэгээд бүжиглэхээрээ ертөнцөс тасарчдийн нүдээ аниад л авч өгнө шүү дээ. Тэгээд нэг намхан залуу ирээд юм хум яриад л байсийн тэгээд би юу гэж тоохов дээ бүжиглээд ухаан байхгүй ш дээ, тэгсэн манай найз охинтой юм яриад л байсийн. Оройжингоо нэг тиймэрхүү, гарах болсон чинь нөгөөх чинь дагаад гарлаа, тэгээд танилцлаа, агаа ер нь надад их нахд хаяж байнаа. Манай найз охин ч гэсэн намайг ганцаараа хир удаан явсаныг мэддэг болохоор нүдээ ирмээд л байна. Тэгээд хамтдаа дуулахаар болов бид 3. Харин их гоё дуулж байна шүү нөгөөх чинь гээл манайнайз охин надад хэлж байнаа, хамт хоночихоо хөөрхөн л залуу байна ш дээ гэнээ. Би ч бодлоо яахав дээ би чинь насанд хүрсэн хүн ш дээ. Ер нь яадийн гэж бодов. Угаасаа one night stand гэж юу байдгийг үзэхээр шийдлээ миний бие. Урьд хожид хийж үзээгүйн болохоор жаахан сандарч байна гэж тэгэнгүүт нь зоригоо чангалж байна гээд жаахан тогтоочихлоо тэгсэн харин сандрах нь арай гайгүй шүү. За тэгээд гараад нөгөө найз охиноо буулгачихаад шууд үнсэлцээд эхлэв хаха,хахах тэгсэн нөгөөх чинь ямар ч гэнэ үү нэг буудлын нэр хэлж байна шүү. Би ч дотроо өөр хаана очих вэ дээ, угаасаа би буудалд үнэн голоосоо дургүй нэг л сэжиг хүрээд байдын орж үзээгүй гэж худлаа хэлэхгүй ээ гэхдээ маш цөөхөн удаа бүр залуу байхдаа. Тэгсэн азаар тэр буудалд нь өрөө байхгүй бөөн баяр би гэж, гэхдээ л бас өөр газар орох л хэрэг гарна ш дээ яаж орноо,намайг биеэ үнэлэгч гэж бодох болов уу гээд наян юм бодоостой. Угаасаа Монголын буудал битүү байдаг гэж сонссоноос хойш нэг л сэжиг хүрээд байдын. Тэгээд дараагийн буудал очлоо яг орох гэтэл миийн зориг хүрдэггүйээ, тэгээд яахав дээ шууд л үнэнээ хэллээ би чадахгүйнээ, би уг нь өөрийгөө чадна гэж бодсон юмаа гэхдээ чадахгүйнээ намайг уучлаарай л гэлээ. Тэгсэн яахав дээ нөгөөх чинь намайг ятгаж байнаа. Тэгээд би хэллээ: Би ээж, аавтайгаа амьдардаг болохоор чамайг гэртээ авачиж чадахгүйнээ, гэхдээ яахав хэрэв танайд очвол болох юм тэрнээс буудалд бол хэзээ ч чадахгүйнээ гэдгээ хэлэв. Тэгсэн тэр бас дүүтэйгээ амьдардаг гэнэ гэхдээ ямар ч сонголт үлдээгүй болохоор тэднийх рүү явлаа. Хаха, гал зуухных нь өрөөнд унтдаг юм байгаа биз дээ. Гэхдээ хаа нэг газрын буудлаас л хамаагүй дээрдэг. Тэгээд л яахав болдог юм жамаараа болж би ч дотроо one night stand одоо би гэдэг хүн хйичихлээ гэж үү дээ, гэж итгэх байх зэрэгцэв дотроо л доо.Удаан хүнтэй унтаагүй болохоор жаахан өвдсөнийг эс тооцвол ер нь дажгүй шүү. Өглөө болж би явах боллоо, би ч энэ чинь one night stand дугаараа өгч болохгүй шүү, гэсэншүү юм дотроо бодоод л байлаа, тэгсэн нөгөөх чинь дугаараа өгчихөөч гээд шалаад л байдаг би ч жаахан гүрийж үзвээ, гэтэл хүн чанар зулгаагаад, нээх аймар хүн ашиглачихаад л явчихдаг аймар хүүхэн шиг санагдаад, тэгээд нөгөөх чинь гуйсан болохоор өгөөд л хаясан. Гэхдээ тэр салсан өглөөнөөс хойш одоо 4 сар өнгөрч байнаа...
Үргэлжлэл бий. 

No comments:

Post a Comment