Tuesday, January 10, 2012

Өшөөгөө авсан нь

Би нээрээ амьдралдаа хийж үзээгүй зүйлээ хийсээн гэсэн. Нэг нөхрийн тухай яриж байсан дээ яагаав  хаалган дээр хэдэн цагаар суугаад байдаг. Тэр гадаад яваад таг шүү дээ энэ чинь 21-р зуун мөн биз дээ нэг хай гэчиж болноо доо, тэгээд ч өвдсөнийг мэдсээр байж яахав дээ бие чинь яаж байна энэ тэр гээд асуучихаж болно ш дээ үгүй юм аа нээрээ. Яахав дээ нээрээ би өвдсөнөөс хойш ийм эмзэг дэлбээ болцон ш дээ.
Тэнэнгүүт нь дургүй хүрээд ЦН-г олоод тэгсэн салсан гээд байсан хүнтэйгээ амар сайхандаа жаргасан байжшшт даа тэгэхээр нь   ямар сонин хүн бэ энэ гээд бичсэн чинь хариу таг. Миний асар их дургүй хүрдийг байгаа биз дээ анхнаасаа л эхнэрээсээ салсан, өө тэгээд яваад удах ч юм уу энэ тэр гээд бсан чинь үнэнээ л хэлнэ биз дээ. Үнэн юм үнэнээрээ сайхан ш дээ.
Тэгээд яахав тайлбар авъя л гэлээ тэгсэн дуртай дургүй нэг юм бичснээ өвчнөөр минь даапаалдаг байна ш дээ тэгсэнээ нээх удалгүй анфрейнд болцон байдаг байна ш д. Хаанаас ийм хүн чанаргүй, хариуцлагагүй хөгийн новштой учирдаг байнаа. Эхнар лүү нь бичсэн бүх зүйлээь яахав дээ би ямар тэнгэрийн элч юм уу би яагаад ямар ч хүндлэлгүй хоцрох ёстой юм бэ тийм биз дээ, би дандаа цагаахан сайхан сэтгэлтэй байж ирсэн одооноос хүн надтай яаж харьцна тэгэж л харьцна.

Мэдээж гэм хийсэн юм шиг зөндөө шаналсан ч гэсэн хүнийг гомдоосон хүн хариуцлагаа хүлээх л хэрэгтэй ш дээ.

No comments:

Post a Comment